Get Adobe Flash player

 

 

Trade Marketing

Trade MarketingPodstawowym zadaniem Trade Marketingu jest wszechstronne i efektywne wspieranie procesów sprzedażowych.
Mamy wiedzę, doświadczenie i narzędzia, by właśnie w taki sposób realizować powierzone nam zadania.

Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu realizujemy założenia Trade Marketingu w czterech kluczowych obszarach:

• programy lojalnościowe
• programy i narzędzia motywacyjne
• promocje sprzedaży
• eventy

Zakres naszych działań obejmuje:

• opracowanie działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży,
• organizację eventów oraz imprez okolicznościowych,
• kreację i produkcję materiałów POS,
• zarządzanie logistyką związaną z dostarczaniem materiałów reklamowych do przedstawicieli handlowych i klientów,
• wykonywanie analiz sprzedaży, konkurencji,
• wykonywanie analiz rynku na podstawie danych z firm badawczych